söndag 21 december 2008

Vackraste dagen på länge!

Idag när jag vaknade var det ljust ute, solen sken och det låg lite frost ute.
Niklas och jag tog det lugnt, åt frukost långsamt och bara njöt av att vara lediga. Men som karlar är så blev han snabbt rastlös och var tvungen att göra något. Vi åkte då till Gunnarstorp (vi ska flytta dit nästa sommar/höst) och letade rätt på en gran. Sen gick vi och tittade lite i skogen med hunden. Det var riktigt mysigt. Tills jag trampade i en gyttjepöl :-(
Ikväll ska vi klä granen. Helt fel jag vet men jag är inte hemma imorgon och vi är bortbjudna på tisdag så det är bara ikväll som blir kvar, det får helt enkelt gå.

1 kommentar:

tinna sa...

Vi har klätt barnens gran idag så vi fuskar lite också;-) Fick du mitt mms, tycker också det varit en otrligt vacker dag idag, i varje fall om det vore oktober...