fredag 12 december 2008

Utgång pågång

Ikväll ska jag ut med mina underbara vänner i klassen. Vi ska på finsittning med tema röda mattan. Då gäller det att vara uppklädd till tänderna. Har dock inte hittat några skor som jag kan ha på mig med tanke på de 10 cm snö som ligger på backen. Det har ju snöat hela dagen. Visst är det underbart :) Men sko-problemet återstår. Det får nog bli mina stövlar med tanke på att jag ska gå till dansstället, 1,6 km. Inte så värst långt. Lite motion skadar aldrig när man ska ut och festa. Tänkte på att detta är min sista finsittning med SG. Klassen har en slutsittning också i vår. Det börjar bli sorgligt då man vet att många kommer man tappa kontakten med :(
Nej, nu ska jag börja göra mig iordning då jag ska åka buss till tåget, bäst att lämna bilen hemma.

Inga kommentarer: