torsdag 27 november 2008

Sista dagen :(

Jaha det var det det. Nu har jag gjort min sista dag på min 6 veckors långa praktik. Jag har haft det jättebra, min handledare är super! TACK Eva, lycka till med nya jobbet!

Lite sorgligt var det, jag har trivts väldigt bra och sen blir det liksom verkligt helt plötsligt att jag har tenta om en vecka och jag har inte pluggat alls mycket, nästan ingenting. Det har liksom alltid varit långt kvar, jag menar den är ju efter praktiken. Nu är den snart här. Vad som är lite jobbigt är att omtentan är då jag är i Sälen...
Satt i vintras i Sälen och pluggade till en omtenta som var dagen efter vi kom hem, inte optimalt kan jag säga, fast det gick ju bra.


Vet inte hur jag ska göra riktigt, jag vill verkligen åka till Sälen och blir det omtenta så kanjag inte göra det. Det går ju alltid ta omtentan i vår. Jaja, får väl helt enkelt se till att klara tentan. Jobbigt men sant :(

1 kommentar:

tinna sa...

Nu när vi äntligen ska med till Sälen får du fasen inte låta bli att åka med!!!! Plugga som en blå nu så att du klarar tentan. Sen kan vi åka och handla julklappar:)