torsdag 6 maj 2010

YES!

Vi fick den kantorn vi ville ha! Hade 2 st (finns 4 st men de andra 2 vet jag inte varför de får jobba som kantorer) som vi ville ha och vi fick den ena :) Är jätteglad just nu!

Allt rullar på på jobbet, börjar känna mig mer och mer involverad i det som händer runt omkring mig, folk börjar känna igen mig när de ser mig :) Sen har jag fått ett knepigt pat. fall som nu gör att jag får testa min kunskap, sånt tycker jag är roligt! Och Niklas kommer hem idag med, den här dagen blir bara bättre och bättre.

Dagen började med att jag försov mig så jag fick springa igenom ladugården och sedan in i duschen och äta på 1 timme. Det låter som om man har gott om tid men den springer lika fort som jag! Det krånglade i ladugården så det tog längre tid än vad det brukar men imorgon ska Niklas göra det så då slipper jag!!! Skönt, men egentligen ska jag inte sova längre för jag har tänkt att åka tidigare till jobbet imorgon och träna, får se hur det går med det...

Inga kommentarer: