måndag 24 maj 2010

Näbbklänningar


Vilket styr det har varit att få till dessa klänningar. Först beställde jag från Ellos, fick helt fel storlekar och klänningen var slut så det gick inte att beställa nya :( Jag var då riktigt förbannad ett tag och det var nog tur att jag fick vänta i telefonkö och lugna ner mig annars hade tjejen som svarade inte fått det lätt.


Nu har jag äntligen hittat en klänning, en vit. Var och provade på tjejerna i helgen. Då min systerdotter är minst var jag orolig att klänningen inte skulle passa. Hennes passade jättebra! De stora flickornas var dock för små men jag har nu fått tag i en storlek större! Hoppas de sitter bättre!


Det känns att det börjar närma sig nu. Känner att jag inte har koll på allt riktigt, börjar bli nervös över detta!

2 kommentarer:

Niniiz sa...

Hej! Har inte varit inne här på ett tag, ser att bröllopsplaneringen är i full gång!
Kul att följa planerna...!!...
Så söt klänning!
Kram Kram

tinna sa...

Har kollat lite efter skor. Dom rosa jag såg igår var naturligtvis slut i hennes storlek:( Men kolla i min blogg, har två förslag där...