söndag 4 juli 2010

Möhippa!!



Igår blev jag kidnappad av 14 underbara tjejer! Fick ta på mig gröna nätstrumpbyxor, ett par gula miniskjorts och en sönderklippt tröja. Fick en packlista med en massa konstiga saker. Sen åkte vi och åt frukost hos Niklas syster :) värsta hotellfrukosten, me like!

Därefter åkte vi till ett stall där jag fick rida. Har inte suttit på en häst på säkert 5 år. Men det var jätteroligt och jag tom galloperade :) Jag är en naturbegåvning på det ;)

Sen fick jag 40 kr och skulle gå in och köpa kondomer, kondomerna kostade 64 kr för 10 st, inte konstigt att barn blir till, SVINDYRT. Jag fick tigga ihop resten av pengarna, det lyckades jag med!
Sen åkte vi till Torpöns färjeläge där jag skulle kränga kondomerna. Fick även tala med Niklas kusin som kommenterade en roddtävling! Sen fick jag även göra en demonstration hur man trär på en kondom, på en banan!

Sen åt vi gott och sen var det dags för en höghösbana! En på 4 meter och en på 8 meter upp i luften. Jag klarade båda! men har träningsvärk idag, så himla jobbigt fysiskt kan man säga. Efter detta var man hur varm som helst och då gick vi och badade i sommen, jätteskönt att svalka kroppen ca 10 grader :)

Sen åkte vi till Cattis och där fick jag duscha och massage!!! Sen klädde de på mig en sjukhusklänning som det stod psykavd C på framsidan och permission på ryggen och ett par strumpbyxor med skelettben på. Sen hängde de en visselpipa och min patientbricka. Sen var det dags för mat igen och jag fick börja öppna mina presenter där jag skulle gissa vem det var ifrån. Jag var inte så duktig på det. Men jag fick alla på rätt plats tillslut! 

Sen dansade vi och drack en stund innan vi åkte vidare till Björnholmen! Där dansade vi och kah fick en gratis drink av en bartender (det var en tjej)! Alla log mot mig och var jättetrevliga! Dansade lite och sen hände det! Jag fick gå upp på scenen och sjunga med Zekes! Leende guldbruna ögon, kan bara refrängen men det gick bra ändå :) 

Vi åkte hem och jag var så lycklig! Hade verkligen haft en underbar dag :) Vilka underbara vänner och släktingar jag har!!! Tack allihopa för en underbar dag!!!!!!!! Då är det värt att må lite dåligt idag ;)

Inga kommentarer: